همه چی دان و مخلوط

همه چی دان و مخلوط

همه چی دان و مخلوط

همه چی دان و مخلوط

همه چی دان و مخلوط

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شما یک بازاریاب هوشمند شبکه های اجتماعی هستید، حتما توجه ویژه ای به تبلیغات در اینستاگرام دارید.

اینستاگرام اکنون درکنار فیسبوک و یوتیوب جزو برترین پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی دنیا محسوب میشود و بسیار قدرتمند تر از توییتر و اسنپ چت است.

در این مقاله آموزش تبلیغات در اینستاگرام با ویرلن همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را از ابتدا تا انتها بسازید، و درآمد خود را به حداکثر برسانید.

 

 

بازاریابی محتوا در اینستاگرام گام اول: استراتژی محتوا را تعیین کنید

محتوا پایه اصلی استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای پیج اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید.

ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید تعیین کنید. شما باید بدانید که می خواهید با چه نوع عکس هایی بزرگترین بازاریابی اینستاگرام خود را شروع کنید.

کاملا منظور من را متوجه نشدید؟ طبقه بندی های زیر را مشاهده کنید:

– محتوای محصول محور: به طور کلی متداول ترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام استراتژی محصول محور است. جلب توجه با محتوای محصول محور، به این معنی است که بیشتر عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال میکنید از محصولات شما هستند. این یک راه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی است . اساسا، شما به فالور های خود میگویید: “هی! به چیزهای عالی که ما می فروشیم نگاه کنید “با این امید که در مورد خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند. همانطور که در مثال زیر دیده می شود، حتی یک جلب توجه ساده محصول محور می تواند موفقیت را به وجود آورد.

محتوای فرهنگ محور: گاهی اوقات، محصول شما نه هیجان انگیز است و نه منحصر به فرد است، و نه اینکه برند شما یک برند مشهور است.

نباید همیشه به اینستاگرام فقط با هدف کسب درآمد نگاه کنید. اینستاگرام می تواند راهی عالی برای برندسازی و ایجاد هویت برند در رسانه های اجتماعی باشد. شرکت هایی مانند Buffer برای چیزی که میخواهند به دنبال کنندگانشان نشان دهند، کارهای زیادی میکنند.

– ترکیب: میتوانید ترکیب متعادلی از دو حالت را داشته باشید. اگر درست  این کار را انجام دهید، خواهید دید که شما هنوز میتوانید از یک پیشرفت یکپارچه و انعطاف پذیر اینستاگرامی برخوردار شوید. Lululemon یک مثال خوب از این است. حتی پست های محصولات آنها فرهنگ ورزشکای آنها را نیز نشان می دهد.

محتوای تولید شده توسط کاربر: اگر برند شما به اندازه کافی طرفداران و مشتریان وفادار داشته باشد، استراتژی دیگری که میتوانید امتحان کنید، محتویاتی است که توسط کاربران شما ایجاد شده است. این کار سختی است و اگر شما فقط از یک پلت فرم تبلیغاتی استفاده می کنید من آن را توصیه نمی کنم . با این حال، می تواند یک فید جالب و متنوع باشد، مانند Lokai در زیر:

 

 

استراتژی بازاریابی اینستاگرام  گام دوم: برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

هنگامی که استراتژی محتوا را مشخص میکنید، باید یک برنامه داشته باشید. پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمانی نیستند. در عوض، فاکتور تعامل مهم میشود، پست ها بر روی صفحه ی تازه های کاربران بر اساس محتواهایی از حساب‌هایی که اغلب با آنها بیشتر ارتباط برقرار می کنند، مرتب میشوند.

ارسال پست به طور مداوم امکان دیده شدن پست ها را افزایش می دهد، که این به دنبال کنندگان فرصت  بیشتری برای مشارکت  می دهد. همچنین این باعث میشود که شما منبع به روزی باشید، تا افراد را به فالو کردن پیج و لایک کردن پست های خود ترغیب کنید و از آنفالو شدن توسط دنبال کنندگانتان جلوگیری کنید.

از یک ابزار مانند Buffer یا Later استفاده کنید تا پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی کنید.  اینگونه به سازنده ی محتوای خود اجازه ی استراحت میدهد زیرا دیگر لازم نیست بلافاصله قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و ویرایش آن مشغول باشد. این مسئله ویژه برای کسب و کارهای کوچک که مدیر روابط عمومی دیجیتال ندارند، مهم است.

تعداد پست ها در بازه های زمانی به شما بستگی دارد، اما هرچقدر که هست برنامه ریزی داشته باشید. اگر در یک ماه به اندازه ی ۱۰ پست محتوا دارید طوری تنظیم کنید که هر ۳ روز یک پست داشته باشید و اینطور نباشد که یک هفته پیوسته پست بگذارید و برای ۲ هفته هیچ پستی نداشته باشید.

اگرچه زمان بندی ارسال پست ها با توجه به الگوریتم فعلی اینستاگرام از اهمیت کمتری برخوردار است اما من همچنان به شما پیشنهاد میکنم که در زمان هایی که بیشترین ارتباطات را دارید بیشتر پست بگذارید. البته این موضوع به بازار هدف شما بستگی دارد. سعی کنید زمان هایی را که بازار هدفتان بیشتر در رسانه های اجتماعی فعال است شناسایی کنید و مثل همیشه تا وقتی بهترین نتیجه را بگیرید همچنان آزمایش کنید.

 

 

استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام سوم: ایجاد و ویرایش مدیا

واقعا مطالب زیادی در اینجا وجود دارد بنابراین من فقط به طور خلاصه آنها را بیان میکنم.

وقتی به این مسئله می رسیم، اینستاگرام یک پلت فرم رسانه ی اجتماعی است که بر اساس استراتژی تولید محتوا هدایت میشود. کاربران به سمت رسانه ای که برای آنها جذاب باشد می روند، و این به این معنی است که شما برای پست های خوب پاداش میگیرید.

 

بهترین روشهای تولید محتوا برای اینستاگرام :

– کیفیت، کیفیت، کیفیت: ببینید ، من می دانم – همه نمی توانند یک دوربین عکاسی چند میلیون تومانی یا یک دستگاه نورپردازی حرفه ای داشته باشند. مسئله ای نیست! فقط سعی کنید کیفیت تصاویر و ویدئو های خود را با امکاناتی که در دست دارید بالا ببرید. اسمارت فون های هوشمند به طور کلی برای گرفتن عکس های جذاب، دوربین های مناسبی دارند. فقط عکس ها باید متمرکز شوند و نور خوبی داشته باشند ، این دو با هم باعث میشوند عکس‌ها  بهتر به نظر بیایند.

– ویرایش: از یک اپلیکیشن ویرایش عکس مانند VSCO، Snapseed یا Enlight استفاده کنید تا عکس‌هایتان تمیز و حرفه ای شوند. اما خیلی کم ویرایش کنید. بهترین روش ویرایشی است که به سختی قابل تشخیص باشد. به سادگی میتوان بهترین شد، بنابراین قبل از اعمال فیلتر به پیج های مورد علاقه ی خود برای الهام گرفتن نگاهی کنید. پیشنهاد میکنم برای همه ی عکسهای خود از یک مجموعه فیلتر استفاده کنید. این به شما کمک میکند که یک تم منسجم برای بازاریابی خود داشته باشید.

کپشن: اگر شما به دنبال تبلیغ محصولات در اینستاگرام هستید، مطمئن شوید که کپشن شما به شکلی عملگرا است. دنبال کننده های خود را به جایی جایی که بتوانند محصولات شما را خریداری کنند راهنمایی کنید تا بتوانید از تلاش های اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید.

هشتگ : هشتگ ها در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار هستند زیرا آنها برای دستیابی به بخش هایی از بازار هدفتان که در هشتگ ها به دنبال محتوای جدید هستند بسیار مفید می باشند. شما می توانید هشتگ های محبوب ، هشتگ های مربوط به محصول ، یا هشتگ های مورد علاقه شخصی و همچنین هشتگ های محلی را انتخاب کنید. افزودن هشتگ‌ها باعث افزایش بازدید پست اینستاگرام شما می شود و در نتیجه به افزایش مشارکت کاربران کمک می کند.

 

 

استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام چهارم: محتوای بیشتر

اینستاگرام قدمهای بزرگی را در به روز رسانی برداشته است. در اینجا به اختصار آنها را بررسی میکنیم.

اولین و مهمترین بروز رسانی اینستاگرام استوری ها هستند. با کنار گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت است ، استوری اینستگرام فرصتی عالی برای شما فراهم میکند که تا با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید ، به گونه ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی آداب است و همچنین محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

استفاده از استوری ها خیلی خوب است زیرا باعث میشود پیج شما را بالای صفحه ی تازه های کاربران قرار دهد. جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده میشوند اما همیشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در استوری به صورت مکرر با به روز رسانی های سریع یا حتی تخفیف ها میتواند باعث شود که بیشتر توسط دنبال کنندگانتان دیده شوید.

بعدی اینستاگرام Live است. البته اگر شما حداقل تعداد کمی دنبال کننده ی ثابت ندارید این بهترین استراتژی نیست، اما اگر این کار را کنید میتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند استوری، ویدیوهای Live، به صورت پش فرض برای دنبال کنندگان شما قبل از همه ی استوری ها و بالاتر از همه ی پست ها نمایش داه میشوند.

از اینستاگرام Live برای پیش نمایش راه اندازی خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا میزبانی Q & A  با طرفداران خود، استفاده کنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند، متصل می کند، و این یک راه ایده آل برای برندینگ و ایجاد هویت نام تجاری و ایجاد ارتباط با دنبال کنندگانتان است.

و در انتها اینستاگرام نوع رسانه ی Carousel خود را برای همه ی کاربران منتشر کرد که به این معنی است که شما میتوانید انواع رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داستان مناسب هستند.

 

 

استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام پنجم: بهینه سازی برای کسب درآمد

یکی از چیزهایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار و بازاریابان سنتی با آن مشکل دارند این است که آیا آنها می توانند از طریق رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و کار واقعی برسند؟ اگرچه این یک نگرانی منطقی است، راه های زیادی وجود دارد که بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب درآمد بهینه سازی کنید.

حال بیاید به چند مورد اشاره کنیم:

CTA … CTAها همه جا: اگر می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام  و ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به فروش واقعی تبدیل کنید، باید به افراد نشان دهید کجا میتوانند محصول شما را بخرند. اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما به لینک در بیو هدایت میشوند (“آخرین محصولات ما را در لینک زیر مشاهده کنید”). و CTA رانیز به کپشن های خود اضافه کنید.(” از چیزی که میبینید خوشتان می آید؟ از لینک موجود در بیو خریداری کنید”)

کسب درآمد: من به برنامه های Like2Buy و Have2Have.It اشاره می کنم که به شما کمک می کند یک صفحه ایجاد کنید که میتوانید عکس ها را در اینستاگرام خود به محصولات یا صفحات دیگر وب سایت خود لینک دهید. این بسیار ایده آل است زیرا موانعی را که باعث جلوگیری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری میشود بر میدارد.

تخفیف ها و تبلیغات: اگرچه اینستاگرام  یک پلت فرم بازاریابی آنلاین عالی است، می تواند برای به حرکت انداختن دنبال کنندگان و خرید محصولات شما دشوار باشد.

یکی از راه ها نمایان کردن یک پیشنهاد با بازه ی زمانی محدود مخصوص اینستاگرام مانند یک ارائه کوپن یا تخفیف است. یک پست با کد کوپن (یا لینک تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اجازه دهد سریع عمل کنند، ارسال کنید .

 

 

استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام ششم: مسابقات

یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و کار شما ، اجرای مسابقه است. مسابقات دنبال کنندگان را در مورد محصولات شما هیجان زده می کنند و می توانند با دادن انگیزه ی مشارکت به ارتقا محصولات کمک کنند.

راه های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام  وجود دارد، من به چند مورد اشاره میکنم، اما مسابقات موثر، مسابقاتی هستند که به کسب و کارتان کمک می کنند فروش شما را بالا برود. بهترین راه برای این کار از طریق هدایت طرفداران است :

با دریافت اطلاعات از افرادی که وارد مسابقه شده اند، شما می توانید در آینده از طریق ایمیل مارکتینگ با آنها خرید و فروش کنید.

در اینجا برخی ایده هایی که میتوانید در مسابقات به کار برید میبینید:

Comment-to-enter-: این رایج ترین نوع مسابقه ای است که در اینستاگرام  می بینم و دلیل خوبی دارد. مسابقات Comment- to-enter ساده ترین راه برای شرکت را دارند، زیرا آنها تعداد افرادی را که مشارکت می کنند، به حداکثر می رسانند. به طور کلی، این رقابت ها مستلزم لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دونفر هستند. این باعث مشارکت بالایی میشود ، به افزایش فالور و شیوع پست ها نیز کمک میکند.

Sweepstakes: با استفاده از اپلیکیشن های افزایش فالوور اینستاگرام شما می توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و کار خود هدایت کنید. اگر چه این ها سخت تر هستند، اما در دراز مدت موثرتر هستند زیرا به شما اجازه می دهند که در آینده با کاربران بهتر خرید و فروش کنید.

– مسابقه عکس: شما می توانید این یکی از دو راه را اجرا کنید. روش اول، روش ساده تر این است که شرکت کنندگان با ارسال یک عکس با یک موضوع خاص با استفاده از یک هشتگ خاص وارد مسابقه میشوند، که پس از آن شما برای انتخاب برنده فیلتر میکنید. این روش فوق العاده است زیرا هم ساده است وهم به میزان قابل توجهی برای شیوع اخبار کسب و کار شما مفید است. شما همچنین می توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با جایزه استفاده کنید که بتوانید ایمیل های شرکت کنندگان را جمع آوری کنید.

 

 

استراتژی بازاریابی اینستاگرام گام هفتم: تبلیغات

شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمی توانید راهنمای کاملی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام داشته باشید. هنگامی که زمان عمل است ، تبلیغات بهترین راه برای تضمین رسیدن تلاش های بازاریابی اینستاگرام به بازار هدف است.

در حالیکه ممکن است برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که میتواند کسب درآمد در آن سخت باشد تردید داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام بهترین راه برای دستیابی به بازار هدفتان هستند. اما همانقدر که امیدوارید محتوای شما به اشتراک گذاشته شده باشد هیچ تضمینی هم وجود ندارد.

اما با مدل جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما می توانید آگهی را به افرادی که برای آنها منظور می شود بدون نگرانی اینکه آیا آنها تبلیغات را میبینند یا نه، ارائه دهید.

 

 

بهترین شیوه های تبلیغات اینستاگرام :

–  از تصاویر چشمگیر استفاده کنید: اینکه که آگهی های اینستاگرام در صفحه ی کاربران مانند هر پست دیگری نشان داده میشود هم خوب است هم بد. از یک سو، آنها بومی هستند با توجه به تجربه کاربر – آنها مانند تبلیغات احساس نمی شوند، به این معنی که آنها دوستانه تر هستند – قابل هضم تر هستند . از سوی دیگر، به آنها مانند هر پست دیگری نگاه میشود، و این بدان معنی است که آنها ممکن است مانند پست های دیگر به پایین صفحه بروند. ایجاد و ارسال رسانه ای که احتمال دارد مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما بهترین شانس برای موفقیت می دهد.

اهداف دقیق: این بزرگترین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام است. بسته به تبلیغ و محصول شما، اطمینان حاصل کنید که مخاطب تبلیغاتی را دقیق انتخاب کرده اید تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را به حداکثر برسانید. سعی نکنید یک آگهی “catch-all” ایجاد کنید که همه بخش های بازار هدف شما را در بر میگیرد – در عوض، بخش های مختلف را در داخل آن شناسایی کنید و آنها را به صورت جداگانه هدف قرار دهید.

– یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خاص برای تبلیغ ایجاد کنید: ببینید، شما می توانید مردم را مستقیم به وب سایت خود راهنمایی کنید، اما بهتر است که یک صفحه ایجاد کنید که به طور مستقیم با آنچه که در تبلیغ شما ذکر شده است، مطابقت داشته باشد.

– CTA  را صحیح انتخاب کنید: مزیت یک تبلیغ نسبت به پستهای معمولی، توانایی افزودن CTA به آگهی شما است. انتخاب CTA درست بر اساس هدف کسب و کار به شما یک نیروی اضافه برای رسیدن به اهدافتان می دهد.

 

 

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ این اولین و مهمترین سوال کارآفرینان ایرانی است. آنها می خواهند بدانند برای موفقیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار که میلیونها ایرانی را مجذوب خود کرده است چقدر باید هزینه کنند؟ ما پکیجهای تبلیغات در اینستاگرام را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی کردیم، هدف ما فروش فالوور یا صفحه در اینستاگرام نیست، هدف ما موفقیت شماست. بیصبرانه منتظریم تا به جمع مشتریان مطرح ما بپیوندید.

نتیجه گیری

 

حالا شما یک راهنمای کامل برای ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام دارید.

بطور کلی اینستاگرام اخیرا تبدیل به برنامه مورد علاقه من شده است – در حالیکه از فیسبوک کمتر سر و صدا کرده است ولی به نظر می رسد که بین برند ها و کارآفرینان و حتی مردم عادی یک روش جدید برای اشتغال وکسب درآمد راه انداخته است. من برای اینکه ببینم پلت فرم ها ما را در سالهای آتی به کجا میبرند هیجان زده هستم.

مثل همیشه، اگر سوالی دارید یا هر چیزی را که فکر میکنید من در این راهنمای از قلم انداخته ام، به راحتی از طریق بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.

منبع: گیومه

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

تبلیغات در شبکه های اجتماعی | شبکه های اجتماعی چیست؟

امروزه با توجه به فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی به یک ضرورت برای برندها تبدیل شده است.

شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند. انسانها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند.

اما چیزی که باعث شده است امروز، شبکه های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه شبکه های اجتماعی بوده است.

بنابراین، برای تعریف شبکه های اجتماعی باید ابتدا سه مفهوم را از یکدیگر تفکیک کنیم:

  • شبکه های اجتماعی به عنوان شبکه ای از ارتباطات انسانی (Social Networks)
  • سرویس‌های ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی (Social networking services)
  • سرویس‌های دیجیتال ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی (Digital social networking services)

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  •   تاریخچه واژه شبکه های اجتماعی
  • سرویس‌های توسعه شبکه های اجتماعی
  • سرویس‌های دیجیتال توسعه شبکه های اجتماعی
  • تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی
  • مقاله های مرتبط با شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 

تاریخچه شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، اصطلاحی است که برای نخستین بار در سال ۱۹۵۴ توسط جان بارنز که در حوزه‌ی انسان شناسی اجتماعی فعالیت می‌کرد، ابداع شد. او تحقیقی در مورد گروه‌های اجتماعی در بخشی از نروژ انجام می‌داد و اصطلاح شبکه اجتماعی را در آن تحقیق برای توصیف رابطه بین انسانها و تحلیل مکانیزم‌های ارتباطی و خصوصاً تصمیم گیری آنها به کار برد.

اگر ما هم بخواهیم به تعریف شبکه های اجتماعی از نگاه او رجوع کنیم، می‌توانیم بگوییم:

شبکه های اجتماعی، هنگامی به وجود می‌آیند که ساختاری از گره‌‌های مرتبط به هم شکل می‌گیرند. هر گره، یک فرد یا یک گروه یا یک سازمان است. شبکه اجتماعی، به معنای نمایش و مطالعه‌ی ارتباط بین این گره ها و جریان دانش و اطلاعات بین آنهاست.

با این شکل از تعریف شبکه های اجتماعی، همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، شبکه های اجتماعی قدمتی به اندازه‌ی انسان بر روی کره زمین دارند و البته می‌توان گفت مطالعه‌ی علمی و ساختاریافته‌ی این شبکه ها، از سال ۱۹۵۴ آغاز شده است.

شاید برای شما جالب باشد که یکی از ابزارهای موتورهای جستجو هم برای رتبه بندی سایت‌ها (در بحث #سئو) تحلیل صفحات وب به عنوان یک شبکه اجتماعی است. شبکه ای که گره‌های آن را به جای انسانها، صفحات وب تشکیل می‌دهند.

سرویس‌های توسعه شبکه های اجتماعی

با توجه به تعریف عمومی ارائه شده از شبکه های اجتماعی، هر فضایی که با هدف شکل گیری و تسریع و تسهیل رشد شبکه های اجتماعی به وجود بیاید، یک سرویس شبکه اجتماعی یا SNS خواهد بود.

شاید بتوان سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها یا NGOها) را به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های سرویس‌های توسعه شبکه اجتماعی حول یک محور خاص و موضوع مشخص،‌ مطرح کرد.

سرویس‌های دیجیتال توسعه شبکه های اجتماعی

DSNS ها، همان چیزی هستند که مردم در زبان روزمره خود، به آن شبکه های اجتماعی می‌گویند.

گوگل پلاس، لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سایر #پلتفرم‌های مشابه، ابزارهای دیجیتالی هستند که برای ایجاد شبکه های اجتماعی و توسعه آنها طراحی شده‌اند.

 

تعرفه تبلیغات در شبکه های اجتماعی

زندگی در دنیا دیجیتال امروزه بدون حضور و ارتباط با شبکه‎های اجتماعی تقریبا امکان پذیر نیست. روزانه میلیارد‎ها نفر در سراسر جهان از شبکه‎های اجتماعی فعالانه استفاده می‎کنند. به این ترتیب شبکه‎های اجتماعی به بستر بسیار مناسبی تبدیل شده‎اند تا شما به راحتی مخاطبان هدف خود را در آنها بیابید. تبلیغات و بازاریابی در چنین جامعه عظیمی این فرصت را در اختیار صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار می‎دهد تا به راحتی برند خود را به مردم بشناسند و محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند. همین فرصت مناسب سبب شده است تا بیش از 80 درصد کسب و کارها برنامه‎های تبلیغاتی منظم در شبکه های اجتماعی داشته باشند و رقابت بسیار سنگینی در این بخش از بازاریابی دیجیتال ایجاد کنند. اگر می‎خواهید تبلیغات موفق‎تر و منحصر به فردی نسبت به رقبا در شبکه های اجتماعی داشته باشید، آژانس تبلیغاتی گیومه به عنوان یک همراه قابل اعتماد در کنار شما خواهد بود.

برای اطلاع از تعرفه های دقیق خدمات گیومه همواره می‌توانید با شماره های ما تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که از طریق فرم نیز میتوانید خواسته های خود را برای ما مطرح نمایید . کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پس از بررسی دقیق درخواست های شما ، از طریق ایمیل یا شماره تلفن اعلام شده از جانب شما، تماس حاصل خواهند کرد.

لیستی جامع از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی که کاربران زیادی در سطح دنیا دارند را آماده کرده‌ایم، شاید بتوانید از بین این لیست، گزینه‌های مناسبی برای استفاده بیابید!

1 – فیس‌بوک
این سایت بزرگترین شبکه‌ اجتماعی دنیاست و دارای بیشترین کاربران فعال است. فیس‌بوک اولین سایتی بود که تعداد کاربران آن از مرز 1 میلیارد نفر گذشت.

علاوه بر امکان ارتباط با دوستان و آشنایان، می‌توانید به اپلیکیشن‌های مختلف فیس‌بوک دسترسی یابید و حتی کسب و کارتان را تبلیغ کنید.

2 – واتس اپ
با وجودیکه فیس‌بوک در سال این اپلیکیشن را در سال 2014 خریداری کرد، این برنامه به عنوان یک اپ مستقل باقی مانده است.
این اپلیکیشن خیلی بعدتر از فیس‌بوک وارد عرصه شد ولی توانست توجه میلیون‌ها نفر از مردم دنیا را به خود جلب کند. در این اپلیکیشن می‌توان به راحتی ارتباطات لحظه‌ای را با سایر افراد و گروه‌ها برقرار نمود.
تماس واتس اپ یکی از گزینه‌های پرطرفدار این برنامه است.
تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 1 میلیارد نفر

3 – QQ

پلتفرم Tencent QQ که با نام QQ شناخته می‌شود، یک برنامه پیام‌رسان و شبکه اجتماعی است که پس از راه‌اندازی در چین، امکان استفاده از آن در سایر نقاط دنیا نیز آزاد شد.
از طریق این اپلیکیشن می‌توانید با پیام‌های متنی، تماس تصویری و تماس صوتی با دوستان‌تان ارتباط بگیرید.
حتی یک مترجم داخلی نیز در اپلیکیشن وجود دارد که با آن می‌توانید چت‌ها را به زبان دیگری ترجمه کنید.
تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 855 میلیون نفر

4 – وی‌چت (WeChat)

این اپلیکیشن یک برنامه پیام‌رسان و تماس صوتی است که قابلیت تماس با افراد دلخواه را به شما می‌دهد. این برنامه نیز توسط Tencent در چین توسعه داده شد و در کنار QQ به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. طبق گزارش‌های برخی منابع، تعداد کاربران این اپ در حال نزدیک شدن به کاربران واتس‌اپ است.
تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 700 میلیون نفر

5 – QZone

همانند وی‌چت و QQ، پلتفرم QZone نیز یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی توسعه داده شده توسط Tencent است. این برنامه به شما قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر، تماشای ویدئوها، گوش دادن به موسیقی، نوشتن در بلاگ و خاطرات و… را می‌دهد.
همچنین امکان شخصی‌سازی ظاهر صفحه‌تان در این پلتفرم فراهم شده است.
تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 640 میلیون نفر

6 – تامبلر (Tumblr)

این سرویس از 2013 تحت مالکیت یاهو درآمد است و به عنوان یک شبکه اجتماعی و پلتفرم میکروبلاگ، قابلیت یافتن و دنبال کردن بلاگ‌هایی که دوست دارید را به شما می‌دهد.
همچنین می‌توانید در این پلتفرم در مورد هرچیزی که فکرش را می‌کنید مطلب یا محتوای مولتی مدیا ارسال کنید.
امکان شخصی‌سازی همه‌چیز در این پلتفرم وجود دارد.
تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 555 میلیون نفر

7 – اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی خاص برای به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها ساخته شد. با این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری تصاویر، می‌توانید با دوربین گوشی موبایل‌تان بهترین تصاویر زندگی‌تان را بگیرید و آنرا به یک اثر هنری تبدیل کنید.
اینکار با قابلیت گذاشتن فیلتر روی عکس‌ها فراهم شده و امکان ارسال آنها به سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک‌، باعث جذابیت بیشتر این اپ شده است.
اینستاگرام، الان بخشی از امپراتوری فیس‌بوک است.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 400 میلیون نفر

8 – توئی

این شبکه اجتماعی امکان ارسال پیام‌های کوتاه متنی را می‌دهد (اصطلاحا توئیت). محدودیت کاراکترهای هر توئیت در توئیتر مدتی است به 280 کاراکتر افزایش یافته است.
با افزایش فروشگاه‌های آنلاین، توئیتر به کاربرانش اجازه تبلیغ و معرفی محصولات و حتی اجازه خرید مستقیم از طریق تویئت را داده است.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 336 میلیون نفر

9 – گوگل پلاس

📷

همانطور که از نام آن مشخص است، صاحب گوگل پلاس، غول دنیای تکنولوژی یعنی گوگل است. این شبکه‌ اجتماعی که براساس علایق کار می‌کند، قابلیت در ارتباط بودن با سایر افراد را از طریق اشترک‌گذاری پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها، لینک‌های مفید و… می‌دهد.
همچنین امکان ویدئو کنفرانس از طریق سرویس Hangout به کسب و کارها این توانایی را داده که برند و محصولا‌‌ت‌شان را از طریق این پلتفرم تبلیغ و معرفی کنند.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 300 میلیون نفر

10 – Baidu Ti📷

این پلتفرم که توسط یک شرکت چینی با نام Baidu of China ارائه شده، یک فروم اجتماعی برپایه جستجوی کلمات کلیدی در موتور جستجوی Baidu است.
در این فروم و انجمن گفتگو، می‌توان تاپیک‌های خاص یا گروه‌هایی مرتبط با یک موضوع را ایجاد کرد یا به گروهی که از قبل ساخته شده وارد شد.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 300 میلیون نفر

11 – اسکای

این سرویس که مالک آن مایکروسافت است، یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های شبکه اجتماعی ارتباطی است. با این سرویس می‌توانید از طریق تماس‌های صوتی، تماس ویدئویی و چت متنی با دیگران ارتباط بگیرید.
حتی امکان ایجاد تماس‌های دسته‌جمعی نیز وجود دارد.
بهترین مزیت اسکایپ، رایگان بودن آن در تماس‌های داخلی (اسکایپ به اسکایپ) است و می‌توان با آن با هرکسی ارتباط برقرار کرد، در هر جای دنیا که باشد.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 300 میلیون نفر

12 – وایبر📷

این پلتفرم اجتماعی چندزبانه که با بیش از 30 زبان در دسترس است، با ویژگی‌هایی مانند پیام متنی فوری و قابلیت تماس صوتی شناخته می‌شود. امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها و همینطور پیام‌های صوتی نیز وجود دارد.
حتی قابلیت تماس با افرادی که وایبر ندارند از طریق قابلیتی با نام Viber Out فراهم شده است.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 250 میلیون نفر

13 – Sina Weib

این پلتفرم یک سرویس میکروبلاگ پرطرفدار در چین است که به عنوان ترکیبی از توئیتر و فیس‌‌بوک شناخته می‌شود.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 222 میلیون نفر

14 – لاین (Line)

این اپلیکیشن یک پیام‌رسان و شبکه اجتماعی جهانی است که اجازه می‌دهد تصاویر، ویدئوها، پیام‌های متنی و حتی صوتی یا فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. امکان انجام تماس‌های صوتی و ویدئویی نیز در این اپ وجود دارد.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 215 میلیون نفر

15 – اسنپ‌چت (SnapChat)

اسنپ چت یک پلتفرم پیام‌رسان و شبکه اجتماعی است که قابلیت چت با دوستان از طریق تصاویر را می‌دهد. این پلتفرم همچنین امکان گردش در بین اخبار و رویدادهایی که در دنیا رخ می‌دهد را فراهم کرده است.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 200 میلیون نفر

16 – YY

YY یک شبکه اجتماعی برپایه ویدئو در چین است که قابلیت چت ویدئویی گروهی را می‌دهد. در این چت‌ها، حتی 100 هزار نفر می‌توانند یک نفر را ببینند که در حال انجام یک کار است.
این کار و ویدئوی پخش شده می‌تواند آموزشی خاص، خوانندگی و… باشد.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 122 میلیون نفر

17 – VKontakte یا VK

یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در روسیه و با ویژگی‌هایی مشابه فیس‌بوک است.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 100 میلیون نفر

18 – پینترست

پینترست یک سرویس اشتراک عکس و شبکه اجتماعی است که قابلیت یافتن ایده‌های جدید برای پروژه‌هایتان و ذخیره‌سازی آنها را می‌دهد.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 100 میلیون نفر

19 – لینکدین

لینکدین یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی برای متخصصان و حرفه‌ای‌ها است که با بیش از 20 زبان در دسترس کاربران قرار دارد. این سرویس توسط حرفه‌ای‌ها در حوزه‌ها و صنایع مختلف استفاده می‌شود و یک پلتفرم ایده‌آل برای کسب و کارهاست تا بتوانند نیروی کار بیابند یا با سایر افراد با شغل و فعالیت مشابه ارتباط بگیرند.

تعداد فعلی کاربران: تقریبا 500 میلیون نفر

20 – تلگرام

پیام‌رسان تلگرام که شباهت‌هایی با واتس اپ دارد و در پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایلی دسترس است. تلگرام با بیش از 8 زبان در دسترس کاربران قرار گرفته و تمرکز آن روی حریم خصوصی و امنیت است.

تعداد فعلی کاربران فعال ماهانه: تقریبا 200 میلیون نفر

21 – ردیت (Reddit)

این پلتفرم شبکه اجتماعی قابلیت ارسال محتوا و رای‌دادن به محتوای سایرین را فراهم کرده است. سیستم رای در این پلتفرم، مشخص می‌کند که آیا محتوا بالاتر قرار گیرد یا پایین رود.

22 – Taringa

Taringa یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در آمریکای لاتین است که به کاربران اجازه می‌دهد تجربیات، محتوا و … را با سایرین به اشتراک بگذارند.

23 – Foursquare

یک شبکه اجتماعی برای جستجوی محلی و مبتنی بر جستجوست که شما را قادر می‌سازد براساس منطقه‌ای که در آن هستید مکان‌هایی را برای بیرون رفتن با دوستان‌تان بیابید.
این پلتفرم همچنین با جستجوی مکان‌های فروش غذا، تفریح‌گاه‌ها و… نتایج مناسبی را برای شما خواهد یافت.
قابلیت‌های مرتبط با شبکه اجتماعی در یک اپلیکیشن جداگانه با نام Swarn در دسترس است.

24 – Renren

این سایت بزرگترین سایت شبکه‌ اجتماعی در چین است و تقریبا برای همه افراد مناسب است. به خاطر شباهتش با فیس‌بوک، در بین جوانان بسیار پرطرفدار شده و به کاربران این قابلیت را می‌دهد که به راحتی با سایرین ارتباط برقرار کنند، نظرات و پست‌هایشان را به اشتراک بگذارند و حتی وضعیت خودشان را آپدیت نمایند.

25 – Tagged

یک شبکه اجتماعی مبتنی بر دوستی و قرار گذاشتن است که در سال 2011 یک شبکه اجتماعی دیگر با نام hi5 را خریداری کرد. با این سایت می‌توانید از طریق بازی‌ها، مشاهده پروفایل‌ها و علایق مشترک با سایرین ارتباط برقرار کنید.

26 – Badoo

این شبکه اجتماعی دوست‌یابی در بیش از 200 کشور دنیا فعال است. در این شبکه اجتماعی افرادی که در نزدیکی محل همدیگر هستند می‌توانند همدیگر را یافته و ارتباط بگیرند.

27 – Myspace

یک شبکه اجتماعی متمرکز بر موسیقی که همچنین شبکه‌ای تعاملی شامل وبلاگ‌ها، گروه‌ها، پروفایل‌های شخصی، تصاویر و ویدئوها و… است.

28 – StumbleUpon

StumbleUpon یک شبکه اجتماعی هوشمند است که می‌تواند برای یافتن محتوا و پیشنهاد آن به سایر کاربران کاربرد داشته باشد. با این شبکه اجتماعی می‌توانید صفحات، عکس‌ها، ویدئوها و… را بیابید و براساس علاقه و سلیقه خودتان به آنها رتبه دهید.

29 – The Dots

یک پلتفرم شبکه‌سازی که به همه این امکان را می‌دهد در فرایند خلاقیت و نوآوری، با دیگران ارتباط گرفته و با آنها مشارکت کنند. The Dots توسط موسس آن در سال 2014 با هدف باز کردن صنعت خلاقیت و نوآوری، تاسیس شده است.

30 – Kiwibox

Kiwibox یک شبکه اجتماعی مبتنی بر جامعه کاربران و مخصوصا مناسب افرادی است که در نیویورک زندگی می‌کنند. این شبکه اجتماعی دارای یک مجله آنلاین حاوی نکات فشن، توصیه‌ها و با قابلیت چت کردن است. همچنین جوانان می‌توانند با این شبکه در مورد مهارت‌ها و علایق‌شان بیشتر بدانند.

31 – Skyrock

یک شبکه اجتماعی فرانسوی که به کاربران خود فضای رایگان و شخصی برای ایجاد بلاگ‌ها و پروفایل‌ها را می‌دهد. قابلیت رد و بدل کردن پیام‌ها نیز در این شبکه وجود دارد. جدا از فرانسوی و انگلیسی، این شبکه با سایر زبان‌ها نیز در دسترس است.

32 – Delicious

این شبکه به عنوان برترین سرویس علامت‌گذاری (Bookmarking) شناخته می‌شود که در سال 2003 راه‌اندازی شده است. Delicious برای نگهداری، به اشتراک‌گذاری و یافتن صفحات نشانه‌گذاری شده در وب مناسب است که به کاربران اجازه می‌دهد آن صفحات را با برچسب‌های دلخواه علامت‌گذاری کنند.

33 – Snapfish

Snapfish یک سایت مبتنی بر وب برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها که فضای نامحدودی را برای ذخیره عکس‌ها در اختیار کاربران می‌دهد تا بتوانند تصاویر خود را آپلود کنند.

34 – ReverbNation

یک شبکه اجتماعی مختص موزیسین‌ها و حرفه‌ای‌های موسیقی تا بتوانند در صنعت موسیقی با هم ارتباط بگیرند. این شبکه ابزارهای متفاوتی برای موسیقی‌دانان فراهم کرده تا بتوانند کارشان را مدیریت کنند و بتوانند آنرا به شکلی صحیح به حوزه موسیقی، همکاران و طرفداران ارائه نمایند.

35 – Flixster

Flixster یک سایت شبکه اجتماعی آمریکایی برای افرادی است که به فیلم علاقه‌مندند و مایلند با اشتراک‌گذاری فیلم‌ها و رتبه‌بندی آنها با افرادی که سلایق مشترک دارند ارتباط داشته باشند.

36 – Care2

این شبکه اجتماعی به فعالان سراسر دنیا، کسب و کارها و سازمان‌هایی که برای بهبود جامعه تلاش می‌کنند کمک می‌کند با همدیگر ارتباط بگیرند. Care2 مردم را تشویق به داشتن سبک زندگی سالم و سبز می‌کند.

37 – CafeMom

CafeMom شبکه اجتماعی مخصوصا مادرها و مادرهای آینده است که آنها را قادر می‌سازد در خصوص موضوعات مختلف با هم گفتگو کنند و از هم کمک بگیرند. موضوعاتی مانند بارداری، فشن، سلامتی و غذا.
این شبکه همچنین به مادران کمک می‌کند از تجربیات سایر مادران بهره‌مند شوند.

38 – Ravelry

یک شبکه اجتماعی مناسب برای افرادی که به هنرهای بافندگی، نخ‌ریسی، کشبافی، قلاب‌دوزی و هنرهای مشابه علاقه‌مندند.
این افراد کالکشن‌های خودشان، ایده‌ها و تجربیات را با هم به اشتراک می‌گذارند.

39 – Nextdoor

یک شبکه اجتماعی خصوصی برای آمریکایی‌هایی که در نزدیکی هم ساکن هستند. هدف این شبکه خیلی ساده است: قادرساختن کاربران به ایجاد ارتباط با سایر افراد منطقه‌شان.

40 – Wayn

یک پلتفرم مبتنی بر سبک زندگی و مسافرت که کاربران را قادر می‌سازد مقاصد گردشگری و مسافرت جدید، فعالیت‌های جالب و مناظر و مناطق گردشگری را کشف کنند.

41 – Cellufun

این شبکه اجتماعی به راحتی می‌تواند روی موبایل در دسترس قرار بگیرد. با این شبکه اجتماعی مبتنی بر بازی، کاربران می‌توانند با همدیگر ارتباط گرفته، آواتارهای خود را بسازند، بازی کنند و آیتم‌های مجازی را خریداری نمایند.

42 – YouTube

یوتیوب، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری ویدئو است که کاربران می‌توانند در آن به شکل نامحدود به آپلود، انتشار ویدئو و مشاهده بپردازند. امکان کامنت‌گذاری و لایک کردن ویدئوها نیز وجود دارد.
این شبکه اجتماعی در سرتاسر دنیا در دسترس قرار گرفته و کاربران می‌توانند در آن یک کانال برای خودشان ایجاد کنند و تمام ویدئوهای ضبط شده یا تهیه شده را آپلود نمایند.

43 – Vine

Vine یک سایت سرگرمی برای آپلود و به اشتراک‌گذاری ویدئوهاست. کاربران می‌توانند ویدئوهای 6 ثانیه‌ای را با سایرین به اشتراک بگذارند. این شبکه جزئی از خانواده توئیتر محسوب می‌شود و به سادگی می‌تواند با سایر پلتفرم‌های اجتماعی دیگر یک‌پارچه شود.

44 – Classmates

Classmates به کاربران امکان یافتن، ارتباط قرار کردن و در تماس بودن با دوستان مدرسه‌ای و دانشگاهی را می‌دهد.

45 – MyHeritage

یک پلتفرم اجتماعی شجره‌نامه است که بیش از 42 زبان را داراست و کاربران را قادر می‌سازد تا شجره‌نامه خانواده خود را ایجاد کرده، آنرا آپلود نمایند و به مدیریت عکس‌های خانوادگی و تاریخچه خانواده بپردازند.

این پلتفرم افراد را قادر می‌سازد اجداد خودشان را بیابند و اطلاعات بیشتری از آنها کسب کنند.

46 – Viadeo

Viadeo یک شبکه اجتماعی آنلاین مبتنی بر کسب و کار است که به تاجران و فعالان کسب و کار اروپایی کمک می‌کند با همدیگر در ارتباط باشند.

47 – Xing

یک سایت حرفه‌ای شبکه اجتماعی که ویژگی‌های مشابه لینکدین دارد، با این تفاوت که بخش اعظیم کاربران آن در سوئیس، اتریش و آلمان هستند. این پلتفرم اعضای یک تیم یا شرکت یا کسب و کار را قادر می‌سازد در گروه‌های خصوصی با هم به گفتگو بپردازند.

48 – Xanga

در این شبکه اجتماعی مخصوص وبلاگ‌نویسی، قابلیت ساخت وبلاگ‌، فتوبلاگ‌ و پروفایل‌ وجود دارد.

49 – LiveJournal

یک شبکه اجتماعی که مقر آن در سانفرانسیسکو است ولی در روسیه نیز با نام Zhe Zhe شناخته شده و به کاربران قابلیت نوشتن خاطرات، بلاگ، ژورنال را با تنظیمات حریم خصوصی دلخواه می‌دهد.

50 –  discordapp

اگر شما یک گیمر هستید، حتما باید Discord را امتحان کنید. این پلتفرم قابلیت ارسال پیام صوتی و متنی را برای گیمرهای حرفه‌ای فراهم کرده است.

51 – Funny or Die

یک شبکه اجتماعی کمدی که در تلاش است سرگرم‌کننده‌ترین و خنده‌دارترین ویدئوها را از سرتاسر وب در یکجا جمع کند. افراد مشهور در این پلتفرم حضور دارند. کاربران می‌توانند در این پلتفرم به اشتراک‌گذاری و آپلود ویدئوها بپردازند.

52 – Gaia Online

یک شبکه اجتماعی با موضوع انیمه که حالت انجمن گفتگو دارد. این سایت به کاربران اجازه دسترسی به آواتار، دنیای مجازی، بازی‌ها و… را می‌دهد.

53 – We Heart It

یک شبکه به اشتراک‌گذاری تصاویر که با 20 زبان مختلف قابل دسترس است و بسیاری از کاربران بطور روزانه برای خواندن جملات و محتوای انگیزه‌بخش و الهام‌بخش وارد آن می‌شوند.

54 – Buzznet

این شبکه اجتماعی کاربران را قادر می‌سازد محتوایی که منطبق بر علایق‌شان است را در قالب ویدئو، تصاویر و نوشته‌ها به اشتراک بگذارند. این شبکه همچنین به سادگی می‌تواند با فیسبوک ادغام شود.

55 – DeviantArt

DeviantArt یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی مختص دوستداران هنر و هنرمندان است. این شبکه اجتماعی قابلیت ثبت عکس از کارهای هنری و اشتراک‌گذاری آن با دیگران را فراهم نموده است.

56 – Flickr

Flickr نیز یک سایت پرطرفدار دیگر برای اشتراک گذاری عکس و تصاویر است. Flickr به عنوان یک پلتفرم برای آپلود تصاویر و عکس‌های باکیفیت و مخصوصا عکس‌هایی که توسط خود مردم و علاقه‌مندان به عکاسی گرفته شده عمل می‌کند.
این پلتفرم دارای سرویس کارآمدی برای مدیریت آنلاین عکس و اشتراک‌گذاری آنها را داراست.

57 – MeetMe

این پلتفرم قبلا با نام myYearbook فعالیت می‌کرد. هدف MeetMe کمک به افرادی است که قصد یافتن دوستان جدید و چت کردن را دارند. به همین خاطر در بین نوجوانان و دانش‌آموزان بسیار محبوب است.

58 – Meetup

این شبکه اجتماعی شما را قادر می‌سازد گروه‌هایی با علایق و دیدگاه‌های مشترک در نزدیکی محل سکونت‌تان بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
این پلتفرم جلسات و ملاقات‌های آفلاین را تسهیل می‌کند. شما نیز می‌توانید بخشی از یک گروه باشید و در گفتگوهایشان شرکت کنید.

59 – Tout

یک میکروبلاگ و شبکه اجتماعی است که شما را قادر می‌سازد ویدئوهای 15 ثانیه‌ای را ببینید و با سایرین به اشتراک بگذارید. ویدئوهایی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شوند را Touts می‌نامند.

60 – Mixi

یک شبکه اجتماعی پرطرفدار ژاپنی که بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد. با این شبکه کاربران می‌توانند با دوستان و آشنایان و سایر افراد براساس علایق‌شان ارتباط برقرار کنند.

61 – Douban

یک شبکه اجتماعی که هم برای افراد عضو شده و هم برای کاربران میهمان چیزی در چنته دارد. افراد عضو شده در این شبکه می‌توانند اطلاعاتی را ضبط کنند و محتواهایی براساس موسیقی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و رویدادهایی مختلفی که در چین برگزار می‌شود تولید نمایند.
کاربران غیرعضو نیز می‌توانند رتبه‌بندی و بررسی‌های انجام گرفته برای کتاب‌ها، موسیقی و فیلم‌ها را ببینند.

62 – Vero

Vero یک شبکه اجتماعی مبتنی بر مشترک شدن است که دارای هیچ تبلیغاتی نیست و هیچ اطلاعات شخصی نیز از افراد جمع‌آوری نمی‌کند.

این شبکه یک جایگزین خوب برای فیسبوک به شمار می‌رود و ویژگی‌های جالبی دارد. مدل Vero کاملا برخلاف فیس‌بوک است، زیرا فیس‌بوک برای کسب درآمد نیاز به داده‌های کاربران دارد ولی Vero اینطور نیست.

فقط اطلاعات مربوط به نحوه نمایش اپلیکیشن و آمارهای کلی استفاده در این پلتفرم جمع آوری می‌شود.

63 – Quora

Quora سایتی است که مردم می‌توانند سوالات مختلف بپرسند، به سوالات پاسخ دهند و سایر سوالات پرسیده شده را بخوانند.

امیدواریم لیست شبکه‌های اجتماعی که در موضوعات و زمینه‌ها و مناطق جغرافیایی مختلف فعال هستند برای شما ارزشمند بوده باشد.

منبع

آژانس تبلیغاتی گیومه

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

برای حفظ انرژی و صرفه جویی در مصرف آب به این موارد توجه کنید:

1-ظروف را قبل از قرار دادن در دستگاه آبکشی نکنید،فقط با یک دستمال باقی مانده های غذا را پاک کنید.
2-از حداکثر ظرفیت دستگاه برای شستشو استفاده کنید.
3-از دمای آب 50 درجه و یا پایینتر استفاده کنید.  

محصولات فست دراپ اعم از 

 

ژل ماشین ظرفشویی

مایع جلادهنده ظروف مخصوص ماشین ظرفشویی

 

مایع ظرفشویی

نمک مخصوص ماشین ظرفشویی

 

است. شرکت “بین المللى فرازسپهرتیراژه” با توجه به اهمیت فوق العاده این دو موضوع و همچنین حرکت در مسیرى که باعث ارج نهادن به وقت مصرف کنندگان گرامى و نیز استفاده بهینه از منابع محدود آب در کشور مى باشد، اقدام به تولید و عرضه محصولات شوینده مخصوص ماشین ظرفشویى با کیفیتى در سطح بین المللى کرده است. همچنین توسعه فرهنگ استفاده از این تکنولوژى طبیعتاً کمک شایانى در زمینه استفاده بهتر از زمان در محیط خانواده خواهد کرد و مهمتر از آن کمک به حفظ منابع آب شرب در راستاى سپردن این امانت گرانبها به نسلهاى آینده که فرزندان این آب و خاک هستند خواهد داشت.

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

 

باتوجه به آمارهای منتشر شده از تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، بیش از 3 میلیارد نفر در ماه از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بی شک این عدد قابل توجه برای هر بیزینسی می‌تواند سود آور باشد. اما به شرطی که محتواهای تولید شده برای هرکدام از آن‌ها متناسب با پلتفرم مورد نظر و سازگار با سلایق کاربران آن شبکه اجتماعی باشد. به عنوان مثال کاربران توییتر بیشتر به دنبال متن‌ها و اخبار جذاب و داغ روز هستند، کاربران اینستاگرام اشتیاق بیشتری برای دیدن ویدئوها و موشن گرافیک‌های جذاب دارند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه با در نظر گرفتن این نکات و نیز در اختیار داشتن به روزترین اخبار و موضوعات جذاب روز محتواهای متنوعی را برای شبکه‌های اجتماعی مختلف شما تولید خواهیم کرد.

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

سه گوش اولین وب‌سایت پوشش دهنده تمام جنبه‌های سرگرمی در ایران است. این سایت در سه حوزه سینما و تلویزیون، بازی و موسیقی فعالیت می‌کند و فقط اخبار، مقالات و محتوای دانلودی در این سه حوزه را پوشش می دهد. بخش سینما و تلویزیون سه گوش شامل اخبار، مقالات، نقد و دانلود موزیک‌های متن فیلم و سریال است. حوزه بازی این سایت شامل اخبار روز ایران و جهان، مقالات، بخش داستان (اسپویل) و دانلود موزیک‌های متن و در نهایت بخش موسیقی سه گوش پوشش دهنده اخبار روز موزیسین‌های ایران و جهان، نقد آلبوم و دانلود آهنگ است.

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

افزایش بازدید سایت یا بالا بردن ترافیک سایت از خدمات و مهارت‌های ناب مجموعه سئو اسکیل است که به وسیله آن می توانید با مشخص نمودن تعداد آی پی، مدت زمان ماندگاری ، تعداد بازدید هر آی پی، مشخص کردن نوع پلتفرم ورودی و ویژگی های دیگر، بازدید گوگل و ارگانیک وب سایت خود را به شکلی واقعی و فوق العاده افزایش دهید که نه تنها از سمت گوگل جریمه و پنالتی نشوید و بلکه رتبه الکسا سایت خود را نیز بهبود دهید.

افزایش ترافیک ارگانیک سایت یکی از مهمترین اهداف هر وبمستر در دنیای مجازی است. چرا که با افزایش بازدید سایت می‌توانید خدمات یا اهدافی را که با توجه به آن وب سایتتان را برای آن ایجاد کرده اید پیش برده و کسب و کار مجازی خود را بهبود بدهید.

تلفن مشاوره: 09214274757

دلایل افزایش ترافیک سایت

کسب و کارهای اینترنتی با اهداف مختلف راه اندازی و در دسته بندی های مختلفی جای می‌گیرند. بسیاری از وب سایت‌ها حالت فروشگاهی داشته و با هدف ایجاد یک کسب و کار آنلاین ایجاد می‌شوند. برخی سایت‌ها جنبه خدماتی داشته و در راستای ارائه کمک و خدماتی به کاربران اینترنتی ایجاد و راه‌اندازی می‌شوند. سایت های خبری ، شرکتی و … نیز دیگر دسته بندی های سایت های اینترنتی را تشکیل می دهند. اما همه سایت ها در یک مسئله مشترک‌اند و آن نیاز به ورودی ارگانیک زیاد و ترافیک بالای بازدیدکنندگان است. کاری که در تخصص تیم سئو اسکیل است با الگوریتمی دقیق و ماهرانه در راستای سیاست‌های گوگل، ورودی طبیعی به سمت سایت شما روانه کند. گفتنی است ترافیک بالای سایت به منزله مشتری بیشتر و بهبود شرایط کاری، کسب و کار آنلاین شما می باشد.

افزایش بازدید سایت یکی از عواملی است که باعث بهبود رتبه الکسا سایت و کسب اعتبار در نزد گوگل می‌شود و در همین راستا، مجموعه سئو اسکیل ترافیک سایت را با استفاده از بهترین متدهای روز افزایش می دهد تا به اهداف خود در کوتاه مدت و دراز مدت دست یابید. هر چه ترافیک و ورودی سایت بالاتر رود و کاربران بیشتری در طول روز از سایت شما بازدید کند، تاثیر مثبتی بر روی رتبه الکسا می گذارد. تاثیر این روش در یک بازه 7 تا 14 روزه قابل مشاهده می باشد. خوب است بدانید هیچگونه محدودیتی در تعداد کاربران ارسالی و آی پی در هر شبانه روز وجود ندارد و شما به هر میزان که بخواهید می‌توانیم ورودی ارگانیک به سمت سایت شما روانه کنیم. ولی باید در نظر داشته باشید که این امر باید با مشاوره و براساس الگوریتم‌های خاصی انجام و اجرا شود تا از سمت گوگل جریمه نشوید. چون هرگونه زیاده‌روی و به کارگیری الگوریتم نامناسب باعث پنالتی شدن کسب و کار شما می‌شود. در همین راستا توصیه می‌کنیم قبل از هرکاری حتما از طریق شماره بالا با مشاوران سئو اسکیل مشورت نمایید تا بهترین شکل کسب و کار آنلاین خود را بهبود دهید.

تلفن مشاوره: 09117597992

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

امروزه در کشور ما همانند سایر کشورهاى جهان، با توجه به مدرن شدن ابعاد زندگى و پیشرفت چشمگیر تکنولوژى و صنعت، استفاده بهینه از زمان براى افراد اهمیت بسزایى پیدا کرده و واژه کلیدى “وقت طلاست” رفته رفته ارزش و جلوه بیشترى پیدا مى کند.
همچنین استفاده درست و بهینه از منابع محدود آب در کشور ما، نکته اى فوق العاده حائز اهمیت است. مسئله اى که متأسفانه تا چند سال پیش کمتر به آن توجه مى شد ولى با نزدیکتر شدن به شرایط بحرانى کمبود منابع آبى در کشورمان ، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
شرکت “بین المللى فرازسپهرتیراژه” محصولات فروشگاه فست دراپ  با توجه به اهمیت فوق العاده این دو موضوع و همچنین حرکت در مسیرى که باعث ارج نهادن به وقت مصرف کنندگان گرامى و نیز استفاده بهینه از منابع محدود آب در کشور مى باشد، اقدام به تولید و عرضه محصولات شوینده مخصوص ماشین ظرفشویى با کیفیتى در سطح بین المللى کرده است. همچنین توسعه فرهنگ استفاده از این تکنولوژى طبیعتاً کمک شایانى در زمینه استفاده بهتر از زمان در محیط خانواده خواهد کرد و مهمتر از آن کمک به حفظ منابع آب شرب در راستاى سپردن این امانت گرانبها به نسلهاى آینده که فرزندان این آب و خاک هستند خواهد داشت.

چشم انداز این شرکت با توجه به اهمیت مسائل فوق و با درنظرگرفتن سرعت پیشرفت علم و صنعت عبارت است از :
1- حرکت در مسیر سازندگى کشور از طریق کارآفرینى و ایجاد فرصتهاى شغلى.
2- تولید و عرضه محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست.
3- فرهنگ سازى در زمینه استفاده بیشتر مصرف کنندگان از محصولات تولید ملى با کیفیت بالا .

این شرکت در افق نهایى دیدگاه خود، توانمندى و خودکفایى ایران و ایرانى را در زمینه تولید و فن آورى علم و صنعت بسیار قابل دسترس دانسته و امیدوار

است ایران عزیز با داشتن جمعیتى جوان و با استعداد هرچه بیشتر و بهتر در جهت رسیدن به موفقیتهاى بزرگ و چشمگیر گام بردارد.

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

« تو گیومه دیده شو »

فلسفه گیومه دقیقاً مثل خود گیومه است ! تو ادبیات میگن هر چیزی رو که میخوای به طور مستقیم بگی رو بذار داخل گیومه ! ما هم در آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه معتقدیم پیام های شما رو به مخاطبتون بطور مستقیم و دقیق انتقال میدیم. این دقیقاٌ همون چیزی هستش که از تولید محتوا تا توزیع محتوا برش واقفیم و رعایتش میکنیم.

 

درباره ما

سرعت بالای پیشرفت فضای مجازی و افزایش حضور هر روزه آن در زندگی روزمره افراد باعث شده تحول بسیار زیادی در کسب و کارهای امروزی ایجاد شود. امروزه دیگر تبلیغات به معنای سنتی آن نیست. خریداران و کاربران نسل جدید به جای رد کردن تبلیغات، به تبلیغات‌های خلاقانه‌ای که ایده‌های جدیدی را به همراه داشته باشند توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. این موضوع نیز باعث شده تا داشتن خلاقیت در دنیای مجازی امروزی بیش از پیش اهمیت داشته باشد. عنصری که بیشتر از ذهن باز و پرتلاطم جوانان تراوش می‌شود. در اختیار داشتن این عنصر مهم در ایجاد ایده‌های جدید و جذاب برای پیشرفت کسب و کارهای ایرانی در دنیای وب، تأثیر بسیار زیادی بر سرعت رشد آن‌ها و نیز ارتقاء سطح ارائه خدمات آن‌ها خواهد گذاشت.

داستان ما

شهریور 97 بود که گروه ما به عنوان یک تیم سازماندهی شده فعالیت خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ با هدف ارتقاء سطح بیزینس های امروزی در دنیای وب آغاز کرد. گروه ما متوجه تغییر انتظارات نسل جدید از تبلیغات، تأثیر تبلیغات خلاقانه بر بیزینس های آنلاین و نیز تغییر سبک صاحبان بیزینس برای گسترش کار خود شده است. به همین دلیل نیز آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه شکل گرفت تا عده‌ای جوان صاحب سبک در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ گرد هم آیند و راه رسیدن به موفقیت را برای کسب و کارهای نسل جدید را در دنیای مجازی هموارتر کنند. تیم ما در رزومه کاری خود، سابقه همکاری با شرکت‌ها و سایت‌های معتبر و بزرگی را داشته که این همکاری موجب رضایت و پیشرفت آن‌ها نیز شده است. این موضوع نشان دهنده نتیجه اعتماد به تیم خلاق و صاحب سبک ما است.

مأموریت ما

واژه “خلاقیت” برای گروه ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه از ارزش بالایی برخوردار است. زیرا تیم با انگیزه ما همواره سعی داشته تا با پذیرش چالش‌های بزرگ و استفاده از این عنصر قدرتمند، ظرفیت بالای خود را برای ارائه خدمات به فعالان در عرصه وب و فضای مجازی به اثبات برساند. در ادامه این راه نیز ما در گیومه با درک درستی از واژه خلاقیت و به روز ماندن در عرصه دیجیتال مارکتینگ سعی داریم و ایجاد ایده‌های جدید در زمینه‌های مختلف، سعی داریم به پیشرفت کسب و کارهای نسل جدید در فضای وب کمک کنیم. باشد تا در افق پیش رو کسب و کارهای ایرانی حجم قابل توجهی از فضای مجازی را به خود اختصاص دهند و آوازه نبوغ ایرانی در جهان بیش از پیش شود.

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • kimecdmail1 kimec
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • kimecdmail1 kimec